באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

איך לגרום ללקוחות להגיע אליכם בקלות ובמהירות!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

בכל פעם שאני צריכה להגיע לבנק בין אם זה להפקיד צ'קים (פעולה אהובה עליי) ובין אם זה להוציא כסף במזומן (פעולה נוספות שאני אוהבת) אני מודה על ההמצאות הגאוניות שיש היום מכשירי המשוב והכספומט.

בסניף הבנק שאני עובדת איתו יש מסופים בחוץ ובתוך הבנק. אני מעדיפה בתוך הבנק לא בגלל המזגן אלא משום שהכספומט והמשוב צמודים זה ליד זה. הדבר מאפשר לי לבצע בו זמנית הפקדה ומשיכה מבלי לבזבז יותר מדי זמן ולחכות עד שהמכונה מסיימת את הפעולה.

כשנכנסתי לבנק גיליתי לשמחתי שיש תור קצר, אישה אחת במשוב וגבר בכספומט. עשיתי הערכה מי נראה לי שיסיים מהר יותר והימרתי על האישה ועמדתי מאחוריה במשוב. מאותו הרגע הרגשתי כמי שמשתתפת בתוכנית מתיחות.

האישה הכניסה את הכרטיס שלה ולפתע היא אמרה "איפה שמת את זה?" הנחתי שהיא מדברת איתי , כי עמדתי מאחוריה ומצאתי את עצמי שואלת אותה בחזרה "שמתי מה?"
היא המשיכה לדבר ולהתעלם ממני "אתמול זה היה כאן, אז בבקשה תעני לי"(חייבת לציין, הגברת לא ניראת כמי שזקוקה למוסד סגור) היא החלה להשתמש בכל מיני מילות שכנוע… "בבקשה תני לי"

בשלב הזה הגבר שמשך כסף בכספומט התחיל לחלק לה הוראות ומבלי לשאול אותה מה היא מחפשת שאל, "הכנסת את הכרטיס?" "הקלדת את הקוד הסודי?",

היא התחילה להילחץ …. החלטתי להתערב ולהציע לה את עזרתי לא רק בגלל שאני אדם טוב מטבעי אלא בעיקר כגלל שהיא עברה לשכנוע בצורה אגרסיבית ולחצה בו זמנית על כל הכפתורים דבר שעלול היה לגרום למכונה "להיתקע" ולי להצטרך למלא אלתור או חס וחלילה לעמוד בתור.

"גברתי, אני מכירה את המכונה הזו היטב תגידי לי מה את מחפשת ואני אגלה לך איפה זה" (החלטתי לדבר בשפה שלה, כאילו המכונה היא חברה)

היא הסתובבה ואמרה לי "אתמול הוצאתי ממנה כסף ועדין יש לי כסף בחשבון אז למה היא לא נותנת לי את התפריט של כמה אני רוצה להוציא"?

כן, היא פשוט התבלבלה ובמקום לגשת לכספומט היא ניגשה למשוב וברגע שהסברתי לה שזו המכונה שליד לא הייתה לה שום בעיה.

הדבר הזה הזכיר לי את בעלי העסקים שלפעמים אני נתקלת בהם (כמובן שאני לא מתכוונת אליך)

  1. לחוצים לכסף.
  2. חושבים שהם יודעים מה לעשות כדי לקבל אותו.
  3. משתמשים בזיכרון של מה שעבד אתמול.
  4. לא נעזרים במבינים אלא מנסים כל מיני שיטות.

אז למי שלא רוצה לבצע פעולות מיותרות ורוצה לקבל צעדים נכונים של מה ואיך לפעול כדי להקטין את האי וודאות של כמה מכירות יהיו לך ולהגדיל את כמות הלקוחות אני ממליצה לו לרכוש את הספר שלי 365 ימי הכנסות ממכירות שם מחכה לכם ידע מעשי, קל ופשוט ליישום המפרט  כיצד צריך להכין תוכנית שיווק שנתית ואיך להפוך אותם לתוכנית עבודה.
בספר ישנם טכניקות שיאפשרו לך לבצע את הפעולות הנדרשות
כדי שבאותם משאבים בדיוק יהיה יותר לקוחות ויותר כסף בחשבון .

שווה לכם להציץ במה שמחכה לכם שם.

איך נוכל לעזור לך?

המומחיות שלנו היא ידע מעשי שיאפשר לעסק שלך לגדול ולך לממש את רצונותיך

בואו נהיה חברים ברשת

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו נדרשים לבנות תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
אך מה עושים כשאין זמן לשבת ולחקור, לקרוא ולחפש מידע? 

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן