fbpx
באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

מה הם יודעים ולמה לך זה חשוב?

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

כחוקרת שיווק ומכירות כל חומר פרסומי מהווה מקור השראה ובמילים פשוטות – אני מרגלת שיווק כפייתית.
(לזכותי אומר, שאני מכבדת ומגלה לכולם את הממצאים ). כן, גם לך תכף אגלה טריקים שגיליתי.
כפי שסיפרתי לך, בשבוע שעבר חגגתי יום הולדת (בינינו אני עדין חוגגת, יש לי סיבה למסיבה) ומבול הברכות מזל טוב מחברות ועסקים הציף אותי, בניגוד למרבית מחברותי שמקטרות אני ממש אוהבת את זה, בין המברכים הייתה
רשת BBB שנתנה לי את הרעיון לפוסט שברגעים אלו נקרא על ידך,
אני מניחה שגם לך מוכרת התופעה הזו שכמה ימים לפני יום ההולדת פ-ת-א-ו-ם כולם ממש שמחים לאחל לך מזל טוב ואפילו לתת מתנות בתנאי ש…
תהיה רכישה בסכום X או קנייה מהקולקציה החדשה ב-Y
כאם לשלושה גברים צעירים, אני גם חברה במועדון של רשת BBB למי שלא מכיר זו רשת בורגר בר בסגנון דיינר אמריקאי, וכשפתחו את הסניף בעפולה הופעל עלי לחץ מסיבי מתון של "בואי נטעם".
לקח זמן, אך בסוף נשברתי ולפני חודשיים מצאתי את עצמי ברכב עם הבעל והילדים נוסעים לעפולה לאכול המבורגר.
ישר התאהבתי ולא, אני לא מדברת על האוכל שלמרות שהיה טעים, לא הוא שגרם לי להתאהב
אני בוחרת להציג לך 3 דברים שמגדילים את המכירות
יצירת חלל שמזמין להישאר יותר במקום ברשת הם בחרו לייצר חלל עם צורות ישיבה שונות –
ישיבה על הבר לבודדים שלא ירגישו בודדים.
שולחנות עם משחקים אינטראקטיביים שמתחרים בין סניפי הרשת.
שולחנות עגולים, שיותר מתאים לבעלי עסקים או משפחה שרוצה לדבר.
מה הם יודעים ולמה לך זה חשוב
הוכח מעל כל צל של ספק שככל שאדם נמצא יותר בחנות, במסעדה במקום שבו מוכרים לו מוצר או שירות כך הוא יותר זמין לפתוח את הארנק ולקנות.
בכל יום ראשון המבורגר שני בחינם אחד מהמבצעים של הרשת הוא
שבכל יום ראשון על כל רכישה של המבורגר השני בחינם (לחבריי מועדון).
מה הם יודעים ולמה זה חשוב ביום ראשון סביר להניח שיש המון "שאריות" של שבת, זהו יום שבדרך כלל חלש למכירת מזון מהסוג המהיר.
אז מה עושים? יוצרים פיתוי, אין כמו בחינם כדי להפעיל אותנו לפעולה.
מתנת יום הולדת על תנאי
כחלק ממועדון הלקוחות שלהם, במאגר שלהם יש את תאריך יום ההולדת.
ביום ההולדת מקבלים המבורגר במתנה אבל שימו לב לתמונה, יש הגבלה למתנה.
מה הם יודעים ולמה זה חשוב
כולנו, מבלי יוצא מהכלל, אוהבים מתנות ואוהבים שמתייחסים אלינו. כן, גם אם זה מגיע מתוך רשימה אוטומטיות ובעיקר אם זה מגיע עם הגבלות והתנאיות, הוכח שאנחנו מוכנים להתאמץ יותר כדי לא להפסיד לעומת המאמץ כדי להרוויח יותר.
מה עליך לעשות?
1. לבדוק איך ניתן בעסק שלך לגרום ללקוח להישאר יותר
2. למצוא את הימים "החלשים" בעסק ולייצר מבצעים ייעודים להם
3. לבנות מועדון לקוחות לטפח את הקשר, כי כל אחד אוהב שזוכרים אותו

בואו נהיה חברים ברשת

אני רוצה להצליח

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו צריכים תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
מה עושים אם אין זמן לחקור, לקרוא ולחפש מידע ? 
רוכשים את הספר 365 ימי הכנסות ממכירות 
בו מפורטים תהליכים מסודרים של מה צריך לעשות ואיך לעשות!

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

איזה סיפור מרגש יש בספר מהפרק הראשון
אי אפשר להפסיק לקרוא ואיזה השראה מטורפת.
ראיתי ספרים בחיי והרבה, אבל ספר כל כך מושקע זה כמו תזה של דוקטורט,
באמת ברמה שלא נתפסת כזה עוד לא ראיתי...
האיורים שמופיעים תוך כדי כלי עבודה לפיתוח העסק
שהופכים כל דף בספר לכלי עבודה קליל...
ומה שיפה במיוחד זה שלכל פרק יש קוד לסריקה
שאפשר לקבל דוגמאות נוספות, מסמכים, כלים להדפסה
וכל דבר בספר ברמה הכי גבוה...
ממש אפשר לקחת את הספר וכל שבוע פרק אחר
ולעשות אימון עסקי באופן עצמאי
מדהים.
ליאור עקירב ייעוץ אסטרטגי
ליאור עקירב
יעוץ אסטרטגי
דילוג לתוכן