fbpx
באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

למרות שהשיטה ישנה היא מובילה לתוצאה רצויה – יותר לקוחות לעסק שלך

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

הפנטזיה שלנו,שמספיק שנשקיע במוצר או בשירות מעולים, כדי שהלקוחות שלנו ירוצו ויספרו עלינו, כך ללא מאמץ הפרסום החיובי עלינו יופץ ועשרות לקוחות יבוא אלינו… במציאות זה ממש לא כך!!!
אם נסתכל ברשת, נמצא אלפי מודעות המייצגות כמעט כל עסק ומקצוע.
אם אנו מציעים מוצרים או שירותים לאותו קהל היעד שאליו פונים המתחרים שלנו ובאותם אמצעים ובנוסף אין לנו את המיומנות הדרושה ליצר בידול, שמאפשר שייראו אותנו מרחוק. אנו נתקל בקושי להשיג יתרון יחסי.
אז מה עושים?
איך מביאים במהירות לקוחות?
בעזרת קשרים אישיםכן השיטה הישנה שנקראת "מפה לאוזן".
גם היום אנשים עדין פונים לחברים שלהם לשאול האם הם מכירים בעל מקצוע או מוצר מסוים, ברשת, הם יצליבו מידע מבחינת איכות ומחיר אבל עדין יבקשו המלצה של חבר או אדם קרוב שהתנסה וחווה.
תסכימו איתי שבכל פעם, שאנו מחליטים לבחור בעל מקצוע ממודעה ואין לנו מקור מידע נוסף שמחווה את דעתו אנו קצת חוששים…כך גם לקוחותינו, הם יותר רגועים כשהם רואים המלצות עלינו, בין אם הם מכירים את האנשים שהמליצו או שראו חוות דעת עליו.
כדי להגדיל את כמות הלקוחות שיגיעו אלינו צריך מסע פרסום מובנה "מפה לאוזן", ולא שיטת "מצליח(שיטת מצליח היא שיטה שמנסים אם זה מצליח יופי, אם לא… לא נורא").
המשאב החשוב ביותר שלנו הוא אנשים, יותר נכון תחום ההשפעה שלנו והדרך שבה אנו מרושתים איתם:
בין אם זה אנשים שאתם מכירים היטב או לחלופין מכרים אקראיים.
כדי להעריך את תחום ההשפעה שלכם, "ערכו רשימת מצאי"
איך?
תענו על השאלה: "את מי אני מכיר?" ועברו על השלבים המוצעים כאן:
הכנת הרשימה
הרשימה הזו כוללת את כל מי שאתם מכירים ומקיימים איתו קשרי גומלין
בין אם זה על בסיס אישי ובין אם זה מקצועי, בין אם זה לקוחות או אפילו ספקים, כמובן אל תשכחו חברים או משפחה.
נתחו את יחסכם עם האנשים שאתם מכירים. איך?
שאלו את עצמכם : " עד כמה אנחנו מכירים אותם?" האם הוא "קשר חזק " (עמית קרוב שאליו תוכלו לפנות) או "קשר אקראי" (מכר שלא מתאים לכם מכל סיבה שהיא לפנות אליו). ו…. פנו אליו.

אבל…. איך עושים את זה נכון?
1. תיזמון,
בקשו הפניה ללקוחות חדשים כאשר הלקוח נמצא בסיטואציה שבה הוא מרגיש את היתרונות של המוצר או השירות שלכם, כמובן מרגיש בטוב איתו… כאשר אנחנו מרוצים ממשהו אנחנו שמחים להציע אותו לאנשים אחרים.
2. בקשו נכון 
רוב האנשים שואלים את מי אתה מכיר? טעות!!! צריך לשאול
האם אתה מכיר מישהו שעשוי להיות מעוניין במה שאני מציע?
3. הובילו אותו ל"מקור הסודי שלו" – אתם יודעים מהו?
נכון, הטלפון שלו, הרי כל אנשי הקשר שלנו היום מצויים בטלפון הנייד, אל תעשו תנועה מוגזמת כמו לחטוף את הטלפון מידו ! מספיק מבט לכוון, זה כבר יעשה את העבודה.
4. היעזרו בידע שלו על הלקוח הפוטנציאלי,
בקשו קצת רקע אישי, מצב משפחתי ואיך לדעתו המוצר או השירות יעזור לו.
5. שאלו האם מותר לכם להשתמש בשם האדם כמפנה או שלא,
לפעמים אנשים יודעים שאדם מסוים צריך את המוצר, אך הם חוששים מתגובת החבר שלהם.
6. תגמלו,
כולנו אוהבים מתנות, התגמול לא חייב להיות בכסף, היו יצירתיים בנתינה.

בואו נהיה חברים ברשת

אני רוצה להצליח

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו צריכים תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
מה עושים אם אין זמן לחקור, לקרוא ולחפש מידע ? 
רוכשים את הספר 365 ימי הכנסות ממכירות 
בו מפורטים תהליכים מסודרים של מה צריך לעשות ואיך לעשות!

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

איזה סיפור מרגש יש בספר מהפרק הראשון
אי אפשר להפסיק לקרוא ואיזה השראה מטורפת.
ראיתי ספרים בחיי והרבה, אבל ספר כל כך מושקע זה כמו תזה של דוקטורט,
באמת ברמה שלא נתפסת כזה עוד לא ראיתי...
האיורים שמופיעים תוך כדי כלי עבודה לפיתוח העסק
שהופכים כל דף בספר לכלי עבודה קליל...
ומה שיפה במיוחד זה שלכל פרק יש קוד לסריקה
שאפשר לקבל דוגמאות נוספות, מסמכים, כלים להדפסה
וכל דבר בספר ברמה הכי גבוה...
ממש אפשר לקחת את הספר וכל שבוע פרק אחר
ולעשות אימון עסקי באופן עצמאי
מדהים.
ליאור עקירב ייעוץ אסטרטגי
ליאור עקירב
יעוץ אסטרטגי
דילוג לתוכן