fbpx
באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

לבחור בעצמאות

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

פעם בחודש או פעם בחודשים תלוי בסוג העסק אני שומעת "קיטורים" של בעלי עסקים על היות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי השותפים האישים שלהם ולא, הם לא רצו אותם כשותפים… (בינינו, הם גם לא הבחירה האישית שלי..)

הקיטורים על השותפים מגיעים לדציבלים גבוהים בעיקר ביום מסוים בחודש, מנחשים באיזה תאריך? נכון, ב-15 לחודש.
יש כאלה שמקטרים עוד מספר ימים אחרי… ויש כאלה שממש "משקעים" בקיטורים לאורך כל השנה, ברצף !!

ואני שואלת, זה באמת עוזר?
הקיטורים הכוונה, זה מקדם את העסק שלכם?
זה מעורר אותכם לקפוץ בבוקר מהמיטה לעוד יום עבודה?

רוב בעלי עסקים, חיים לעיתים באי וודאות (מקווה לטובתכם שרק לעיתים ולא כל הזמן) כל בעלי העסקים, (יותר נכון אלא הפועלים לפי החוק) מתחלקים עם מס הכנסה בהכנסות .

הסיבות שהובילו אותכם ואותי להיות בעלי עסק הן מגוונות אני מכירה גם אנשים שנהפכו לעצמאים מחוסר ברירה בשורה התחתונה, אנחנו, בעלי העסקים, מוגדרים כעצמאים אז אולי כדאי לחיות כך, במציאות.

כדי שהחיים והעסק שלנו יפרחו עלינו לאמץ באופן קבוע שתי בחירות בניהול העסקי והאישי

הבחירה הראשונה :
לבחור את לקוחותינו לפי האופי שלהם ולא מצב הכיס שלנו
לקוחות ש"תמיד" יהיו לא מרוצים, "נודניקים" מעבירי ביקורת, תפטרו!!
כן, אנחנו קובעים למי למכור או לתת שירות ולא, מינוס מטורף לא מצדיק תירוץ להפיכתנו לסמרטוט אנושי המאפשר לאנשים שונים להיות שואבי אנרגיות מאיתנו.

אם עובר לכם עכשיו בראש נו, באמת, אסנת….. כשצריך לשלם חשבונות וכשהמינוס מרקיע לשמים אין לנו ברירה, חייבים כל לקוח, העיקר שישלם
אגיד לכם, קל וחומר אם זה המצב אצלכם.

האנרגיה שאתם משקיעים בלקוח לא רצוי משפיעה עליכם מבחינת מצב רוח
ובאופן ישיר על תוצאות העסק שלכם.

כל לקוח כזה הורג חלק קטן מכם העסק, בדיוק כמו בטבע אין בו ואקום
אין חלל ריק, הוא מתמלא נשאלת השאלה במה?
פנו את הלקוחות הלא רצויים ומלאו את העסק בלקוחות רצויים.

בשורה התחתונה לקוחות לא רצויים מזיקים לכם הם זוללי אנרגיה, יצירתיות וכוח לעומת זאת כאשר בעסק שלנו יש לקוחות רצויים אנחנו ממגנטים את השפע והכסף מוזרם אלינו.

הבחירה השנייה
תבריזו מהעבודה, כן… קחו יום חופש
קבעו ביומן יום חופשי, פעם בחודש! יום שבו במקום פגישות, טיפולים וכד' הוא יום שלם לעצמכם הגדירו מראש מה אתם הולכים לעשות ביום זה לא, לסיים משימות שהצטברו לא נחשב ואם לא תתכננו מראש, היום יתבזבז בחוסר עשייה.

זהו יום שבו אתם יוצאים החוצה לים, ליער, לקניון למדבר ל…מקום שבו אתם נהנים.
קבעו עם אנשים, שמזמן לא נפגשת צאו לארוחת בוקר ,לכו לראות סרט, בקולנוע באמצע היום, או אולי לעיסוי…קבעו לכם יום טיפולים לגוף ולנפש העיקר שתעשו משהו בשבילכם אחת לחודש בחרו לעשות משהו שיגרום לטוב, שיגרום לכם ללכת עם חיוך מרוח על הפנים.
מלאו את עצמכם באנרגיה שתעורר אותכם

יאנשו קורצ'ק אמר: "לא חוכמה למות למען החלום החוכמה לחיות למענו".

עצרו לרגע, דמיינו איך זה לעבוד עם לקוחות רצויים שמעריכים את המוצרים שלכם, שנהנים להיעזר בכם דמיינו איך פעם בחודש אתם לרגע יוצאים ומבלים ואיך התפוקה שלכם בעקבות הבחירות האלה מובילה את העסק ליצירתיות ולהכנסות גבוהות.

בואו נהיה חברים ברשת

אני רוצה להצליח

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו צריכים תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
מה עושים אם אין זמן לחקור, לקרוא ולחפש מידע ? 
רוכשים את הספר 365 ימי הכנסות ממכירות 
בו מפורטים תהליכים מסודרים של מה צריך לעשות ואיך לעשות!

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

איזה סיפור מרגש יש בספר מהפרק הראשון
אי אפשר להפסיק לקרוא ואיזה השראה מטורפת.
ראיתי ספרים בחיי והרבה, אבל ספר כל כך מושקע זה כמו תזה של דוקטורט,
באמת ברמה שלא נתפסת כזה עוד לא ראיתי...
האיורים שמופיעים תוך כדי כלי עבודה לפיתוח העסק
שהופכים כל דף בספר לכלי עבודה קליל...
ומה שיפה במיוחד זה שלכל פרק יש קוד לסריקה
שאפשר לקבל דוגמאות נוספות, מסמכים, כלים להדפסה
וכל דבר בספר ברמה הכי גבוה...
ממש אפשר לקחת את הספר וכל שבוע פרק אחר
ולעשות אימון עסקי באופן עצמאי
מדהים.
ליאור עקירב ייעוץ אסטרטגי
ליאור עקירב
יעוץ אסטרטגי
דילוג לתוכן