fbpx
באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

טכניקה שתגרום לאחרים לשווק אתכם

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

איך יכול להיות שאדם שאני בכלל לא מכירה גרם לי לשווק אותו במהלך כנס שבו השתתפו מאות עסקים ויותר מכך לתרום לו את הבית שלי, יותר נכון את החצר על מנת שהוא יבוא ויתקן אופניים .

אני רוצה להדגיש, אני לא מקבלת ממנו עמלות אני לא חלק מתוכנית השותפים שלו, והוא אפילו לא לקוח שלי!!!!

במהלך אחד הכנסים שבו הרצתי בכניסה לאולם ההרצאה
ראיתי על הדלת הכניסה עשרות מגנטים של דוקטור בייק היו כאלו שרכשו דוכנים לפרסום העסק שלהם והוא מצא דרך  יצירתית שתגרום לכולם ל"ראות" אותו.

חייכתי על המקוריות והיצירתיות שבה הוא שיווק את עצמו וכאמא לשלושה בנים עם אופנים שמצרכים תחזוקה קבועה לקחתי מגנט, בפחות מדקה הוא נגש אלי והתחיל לשאול אותי לגבי העסק שלי,מאחר ועמדתי לעלות על הבמה להרצאות חייכתי בנימוס ואמרתי לו שנדבר בהפסקה.

נושא ההרצה שלי היה מכירות שיא שיטה שמכילה: שיווק, יצירתיות ואומנות המכירה כדי להגדיל את המכירות. ובאופן טבעי מצאתי את עצמי נותנת אותו כדוגמא ליצירתיות לחשיבה אחרת הנדרשת מבעלי העסקים
כעת גם מי שלא ראה על הדלת את המגנט  שלו… ראה

בהפסקה הוא ניגש אלי, החמיא על ההרצאה והתעניין למה לקחתי את המגנט ואיך הוא יכול לסייע לי הסתקרנתי… איך הוא יודע שלקחתי מגנט?

התחלתי לעקוב אחרי העשייה שלו במהלך הכנס שמתי לב שהוא נשען מול הדלת "הממוגנטת" בפרסום שלו וכשהוא רואה שמישהו או מישהי לוקחים את המגנט שלו הוא נגש ויוצר איתם קשר מחליף איתם מספר מילים שואל על העסק שלהם ומתחיל לספר על העסק שלו

יפה ציינתי בראש, הבוחר פשוט יודע לשווק  לעשות networking הוא הוכיח שאכן הוא יודע איך לייצר קשר עם לקוחות
קודם שואל על העסק שלהם, מקשיב ורק אח"כ משתף

ביום למחרת הוא שלח לי הודעה בפייסבוק…
לא הודעת מכירה, לא הציע שום דבר!!!
הוא סיפר על המקריות שבה הוצע לו כשכיר לפתוח חנות בנצרת עילית ולנהל אותה באותה תקופה גרתי בנצרת עלית ומאוד אהבתי אותה.

לאחר חילופי מספר הודעות הוא שלח לי בקשה לשיתוף לחצתי על הקישור והגעתי לאתר מימונה למי שלא מכיר מימונה היא פלטפורמה אינטרנטית שעוזרת ליזמים לקדם את המיזם שלהם (בסוף הפוסט שמתי לכם קישור ).

הוא הקסים אותי, הדרך היצירתית שבה הוא סיפר  למה הוא צריך לתקן יותר אופנים גרמה לי להירתם אליו, החלטתי שאני רוצה לעזור לו להגשים את חלמו שלחתי לו הודעה  והצעתי לו את החצר של הבית שלי

כדברי הגששים… " אז מה היה לנו פה"? ומה אתם צריכים לאמץ:
1. יוזמה ויצירתיות ,  הגעה לכנס ויצירת פרסום בכנס בחינם בצורה יצירתית.
2. יצרת networking ממגנט, חייך ושאל  בעלי עסקים על העסק שלהם.
3. שיווק אקטיבי, הוא לא הסתפק ב"לשים" את המגנטים, הוא פנה למתעניינים.
4. התחבר גם לאחר הכנס…  יצר קשר לאחר הכנס עם המשתתפים ולא לחץ על המכירה.
5. פנה אל הרגש ורתם לעזור לו בצורה ייחודית בעזרת גיוס המונים

אני מזמינה אותכם לחדש את האסטרטגיה שלכם בפרסום הפתרון שאתם מציעים תיזמו מפגשים, הראו לבביות לא רק כדי למכור את המוצר או השירות שלכם.
אלא כדי ליצור קשרים חדשים, שיכולים להניב לכם הפתעות והזדמנות בדרך.

בואו נהיה חברים ברשת

אני רוצה להצליח

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו צריכים תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
מה עושים אם אין זמן לחקור, לקרוא ולחפש מידע ? 
רוכשים את הספר 365 ימי הכנסות ממכירות 
בו מפורטים תהליכים מסודרים של מה צריך לעשות ואיך לעשות!

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

איזה סיפור מרגש יש בספר מהפרק הראשון
אי אפשר להפסיק לקרוא ואיזה השראה מטורפת.
ראיתי ספרים בחיי והרבה, אבל ספר כל כך מושקע זה כמו תזה של דוקטורט,
באמת ברמה שלא נתפסת כזה עוד לא ראיתי...
האיורים שמופיעים תוך כדי כלי עבודה לפיתוח העסק
שהופכים כל דף בספר לכלי עבודה קליל...
ומה שיפה במיוחד זה שלכל פרק יש קוד לסריקה
שאפשר לקבל דוגמאות נוספות, מסמכים, כלים להדפסה
וכל דבר בספר ברמה הכי גבוה...
ממש אפשר לקחת את הספר וכל שבוע פרק אחר
ולעשות אימון עסקי באופן עצמאי
מדהים.
ליאור עקירב ייעוץ אסטרטגי
ליאור עקירב
יעוץ אסטרטגי
דילוג לתוכן