fbpx
באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

טכניקה להפוך את השיווק למכירה

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

כדי שתוכלו ליישם את הטיפ אני רוצה קודם להציג לכם את ההבדל בין שיווק למכירות דרך מקרה שקרה לי:

בעבר הייתי קונה לסדנאות שלי בורקסים ומיני מאפה אף פעם לא במאפיה קבועה, למה? בלי סיבה מיוחדת היה לי חשוב רק הטריות והכשרות….

בכל פעם בזמן ההזמנה הייתי נשאלת האם יש לך אירוע? למה את צריכה כל כך הרבה?
הייתי עונה שזה עבור סדנה שאני עושה ,כמובן, שבאופן טבעי היה יוצא כרטיס ביקור תוך כדי אמירה שהם ישמחו להכין עבורי מאפים בכל פעם שארצה

זה שיווק !!

איך זה נהפך למכירה?

באחת הפעמים, כשקניתי במאפיה שאלה אותי המוכרת לכבוד מה ההזמנה? עניתי עבור סדנה שאני עושה
איזה יופי היא אמרה,, את עושה את זה לעיתים תכופות או זה חד פעמי ?

עניתי שזה קבוע לפחות פעמים בחודש
היא חייכה , הוציא את הנייד שלה ושאלה מתי הסדנה הבאה שלך? אפשר את מספר הטלפון שלך?

בשמחה אמרתי תוך מחשבה שהיא רוצה להצטרף….
לפני שהלכתי, שאלתי אותה, לא מעניין אותך איזה נושא יהיה בפעם הבאה?
לא, היא אמרהאני רק צריכה לדעת את כמות המשתתפים ואת סוג המאפים
שאת תצטרכי …. סומכת עליך שיהיה בסדר  (:

זה מכירות!!!

יותר מכך
היא טרחה להתקשר אלי בסוף היום לשאול איך היו המאפים מה יותר נאכל ומה פחות היא שאלה אותי האם אלו יהיו אותם אנשים והאם ארצה את אותן מאפים
ומה נראה לכם שקרה בהמשך?
ברור נהפכתי מלקוחה מזדמנת ללקוחה קבועה מתוך ההקשבה שלה, הם הרוויחו לקוחה קבועה ומרוצה וכמובן הכנסה של מאות שקלים כל חודש!!!

לסיכום:

  1. הקשיבו ללקוח שלכם
  2. שאלו שאלות שיקדמו את המכירה
  3. היו ערניים, אולי מסתתרת לה כאן הזדמנות?.
  4. קחו את מספר הטלפון וצרו קשר
  5. בררו איך היה, טלפון שאחרי המכירה יותר חשוב מלפני המכירה.

 

בואו נהיה חברים ברשת

אני רוצה להצליח

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו צריכים תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
מה עושים אם אין זמן לחקור, לקרוא ולחפש מידע ? 
רוכשים את הספר 365 ימי הכנסות ממכירות 
בו מפורטים תהליכים מסודרים של מה צריך לעשות ואיך לעשות!

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

איזה סיפור מרגש יש בספר מהפרק הראשון
אי אפשר להפסיק לקרוא ואיזה השראה מטורפת.
ראיתי ספרים בחיי והרבה, אבל ספר כל כך מושקע זה כמו תזה של דוקטורט,
באמת ברמה שלא נתפסת כזה עוד לא ראיתי...
האיורים שמופיעים תוך כדי כלי עבודה לפיתוח העסק
שהופכים כל דף בספר לכלי עבודה קליל...
ומה שיפה במיוחד זה שלכל פרק יש קוד לסריקה
שאפשר לקבל דוגמאות נוספות, מסמכים, כלים להדפסה
וכל דבר בספר ברמה הכי גבוה...
ממש אפשר לקחת את הספר וכל שבוע פרק אחר
ולעשות אימון עסקי באופן עצמאי
מדהים.
ליאור עקירב ייעוץ אסטרטגי
ליאור עקירב
יעוץ אסטרטגי
דילוג לתוכן