באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

טכניקה להפוך את השיווק למכירה

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

כדי שתוכלו ליישם את הטיפ אני רוצה קודם להציג לכם את ההבדל בין שיווק למכירות דרך מקרה שקרה לי:

בעבר הייתי קונה לסדנאות שלי בורקסים ומיני מאפה אף פעם לא במאפיה קבועה, למה? בלי סיבה מיוחדת היה לי חשוב רק הטריות והכשרות….

בכל פעם בזמן ההזמנה הייתי נשאלת האם יש לך אירוע? למה את צריכה כל כך הרבה?
הייתי עונה שזה עבור סדנה שאני עושה ,כמובן, שבאופן טבעי היה יוצא כרטיס ביקור תוך כדי אמירה שהם ישמחו להכין עבורי מאפים בכל פעם שארצה

זה שיווק !!

איך זה נהפך למכירה?

באחת הפעמים, כשקניתי במאפיה שאלה אותי המוכרת לכבוד מה ההזמנה? עניתי עבור סדנה שאני עושה
איזה יופי היא אמרה,, את עושה את זה לעיתים תכופות או זה חד פעמי ?

עניתי שזה קבוע לפחות פעמים בחודש
היא חייכה , הוציא את הנייד שלה ושאלה מתי הסדנה הבאה שלך? אפשר את מספר הטלפון שלך?

בשמחה אמרתי תוך מחשבה שהיא רוצה להצטרף….
לפני שהלכתי, שאלתי אותה, לא מעניין אותך איזה נושא יהיה בפעם הבאה?
לא, היא אמרהאני רק צריכה לדעת את כמות המשתתפים ואת סוג המאפים
שאת תצטרכי …. סומכת עליך שיהיה בסדר  (:

זה מכירות!!!

יותר מכך
היא טרחה להתקשר אלי בסוף היום לשאול איך היו המאפים מה יותר נאכל ומה פחות היא שאלה אותי האם אלו יהיו אותם אנשים והאם ארצה את אותן מאפים
ומה נראה לכם שקרה בהמשך?
ברור נהפכתי מלקוחה מזדמנת ללקוחה קבועה מתוך ההקשבה שלה, הם הרוויחו לקוחה קבועה ומרוצה וכמובן הכנסה של מאות שקלים כל חודש!!!

לסיכום:

  1. הקשיבו ללקוח שלכם
  2. שאלו שאלות שיקדמו את המכירה
  3. היו ערניים, אולי מסתתרת לה כאן הזדמנות?.
  4. קחו את מספר הטלפון וצרו קשר
  5. בררו איך היה, טלפון שאחרי המכירה יותר חשוב מלפני המכירה.

 

איך נוכל לעזור לך?

המומחיות שלנו היא ידע מעשי שיאפשר לעסק שלך לגדול ולך לממש את רצונותיך

בואו נהיה חברים ברשת

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו נדרשים לבנות תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
אך מה עושים כשאין זמן לשבת ולחקור, לקרוא ולחפש מידע? 

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן