fbpx
אדם בראון - יועץ ארגוני לשיפור והשגים

אדם בראון

השתתפתי בסדנה שעסקה בתהליך המכירה
אשר התמקדה בפגישת מכירה מה ואיך כן לעשות וכן לנהוג בפגישת מכירה, ומה לא.
כשיטה להעברת המידע נבחרה הדרך המעשית ביותר האפשרית-
לערוך עם כל אחד מהמשתתפים פגישת מכירה המותאמת לסוג השירות/המוצר שהוא משווק/מוכר והנסיבות שבה מתקיימות אצלו/ה פגישות מכירה.
כל סימולציה כזו צולמה בווידאו בסמארטפון של המשתתף, ע"י "הצלם הייחודי והמיוחד של הקבוצה", בכדי שלכולנו יהיה תיעוד מלא של מהלך הפגישה מהשניות הראשונות של לחיצת היד להכרות שגם לאופן לחיצת היד יש משמעות חשובה, ועד ל"סגירת" הפגישה שבה נקבע איך ומי יבצע את הצעד הבא.
בהמשך הסדנה, נתנה אסנת הערות לכל אחד ואחת מהמשתתפים משוב על התנהלות הפגישה,
ולזכותה חייב לומר שהיא לא "חסכה" במילים,
הן בשבחו/ה באופן ניהול השיחה והן בהארת הטעויות תוך הכוונה מה ואיך לומר (או לא לומר) ולהשגת תוצאה טובה יותר.
אני שמח לציין שהערות והארות על הטעויות היו רבים יותר מהשבחים - והרי לשם כך התכנסנו.
לסיכום: סדנה מצוינת שבה ניתן לכל המשתתפים המידע לשיפור אופן ניהול פגישת מכירות שלו/ה, ואסנת הבהירה והדגישה שהיא תשמח לקבל מאתנו עדכונים בנושא יישום והטמעת המידע שלמד/ה בהתנהלות פגישות המכירה שלו/ה,
וכן הדגישה שתהיה זמינה לכל אחד מאתנו בכל שאלה/הבהרה ו/או כל פניה אחרת בנושא. אסנת הוסיפה שבמשך שנה נקבל בכל חודש במיל טיפים נוספים בנושא, וכן תהיה סדנה בנושא אחר בתחום המכירות, ואין ספק שאיכות הסדנאות האחרים והתועלות שנוכל להפיק מהם – יהיו דומים לסדנה הנוכחית, והמסקנה ברורה.

אדם בראון יועץ ארגוני

בואו נהיה חברים ברשת

שניצור איתך קשר?

מגוון סדנאות להצלחה

ידע מעשי אזור התנסות למשתתפים בו כל אחד יכול להתקדם בתחומו באופן אישי ולנתח את העסק שלו.
הן נותנות כלים הנבנו מתוך ניסיון ויאפשרו לזהות את הבעיות בעסק, ודרכי הפתרון.
ניתוח התנהלות הלקוחות, וזיהוי הדרך בה ניתן להתנהל מולם בצורה הטובה ביותר שתקדם את העסק שלך

דרך פרקטית לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם,
כלים וכבר לעשות בהם שימוש מיידי בעסק שלכם
רוצים את הת'כלס של מה לעשות וגם… איך לעשות !

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן