fbpx
באנר לקבלת שרות מאוסנת רובין

האם רק דרך YES המכירות יעלו?

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין

מה עבר בראשכם כשקראתם את הכותרת?
האם את שם החברה שבכל ערוץ אנו נחשפים אליה או שמא דווקא למה שהתכוונתי.
הקשר שבין התשובה כן yes להצעתכם לבין הגדלת המכירות כדי שהוא יענה בחיובי הוא צריך לקרוא את הצעתכם הבעיה שכולם מבלי יוצא מהכלל לא קוראים – הם מרפרפים!!! כן, גם אתם!
לוקח לגולש בממוצע 20 שניות להחליט האם  להישאר או לצאת מאתרכם.

ביני לביניכם זו הסיבה שבחרתי להשתמש במילה yes ולא במילה כן, רציתי לתת לך את האפשרות לקבל ידע מעשי שיאפשר למכירות שלכם לעלות אם כן מה אתם צריכים לעשות כדי לגרום להם לקרוא ולא רק לרפרף?

כלל בסיסי במכירות לזכור שאת הלקוח מעניין רק הלקוח!
איך ההצעה שלכם תפתור לו בעיה, תשפר לו את החיים, תשרת אותו באיזה שהיא צורה ולכן צריך לתת להם את אמילי!
אמילי זה קיצור של המילים: "אז מה יוצא לי".
כשהוא קורא את ההצעה שלכם, הוא צריך לזהות את היתרון והרווח שהוא יקבל בין אם זה לקרוא את ההצעה שלכם או בין אם זה שימוש במוצר או השירות שלכם.

זה לא מספיק לגרות, לסקרן ולהציג את היתרון היחסי שלכם בצורה ברורה ומשכנעת צריך להיכנס לנעלים של הלקוחות, להסתכל מתוך נקודות מבטם, להבין איך הם תופסים את המוצר ואת מה שהוא ייתן להם.

רוצים להיכנס לנעלי הלקוחות כדי לדעת איך לגרום להם להגיד yes  ושייקנו ?

 הקשיבו לו, דעו מה חסר לו , בדקו האם המוצר או השירות שלכם אכן נותן לו פתרון והציעו לו איך לשפר את חייו.

מה דעתך? אני רוצה לקרוא אותה 

בואו נהיה חברים ברשת

אני רוצה להצליח

לנו, בעלי העסקים אין מי שישלם לנו על ימי חופשה או מחלה… 
לכן אנחנו צריכים תוכנית שתניב לנו הכנסה 365 ימים 
מה עושים אם אין זמן לחקור, לקרוא ולחפש מידע ? 
רוכשים את הספר 365 ימי הכנסות ממכירות 
בו מפורטים תהליכים מסודרים של מה צריך לעשות ואיך לעשות!

ספר מודפס בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית.
כל עמוד מכיל נושא העומד בפני עצמו וטכניקה מעשית לביצוע בקצב שלך.
 הוא כמו יועץ שהולך איתך לכל מקום ונותן לך תשובות מפורטות של מה צריך לעשות
 ואיך לעשות זאת, על מנת להתקדם בנושא שבחרת להתמקד.

לצורך הרחבה והבנת הנושא, בכל פרק יש לך תוספת מידע המפנה אותך לצפות בסרטון ,
אפשרות לשאול שאלות את מחברת הספר, אוסנת רובין,  מסר עידוד לעשייה
ויש גם פרקים הכוללים בתוכם דפים להורדה לצורך ביצוע הטכניקה. 
לך נשאר לקרוא, ליישם ולראות כיצד ההכנסות גדולות. 

הספר נבנה לאנשים הרוצים להצליח בעולם העסקים ולכן כלולים בתוכו,
 מעבר לטכניקות להצלחה עסקית, גם כלים אימונים, בכדי שיוכלו  לפרוץ את המחסומים הפנימיים
 המונעים מרבים מבעלי העסקים להתפתח ולעלות על מקפצת ההצלחה. 
אם הגיע הזמן שלך להצליח, הטכניקות המפורטות בו  יסייע לך להתמודד עם הקשיים
 והאתגרים הקיימים בחיים בכלל ובעולם העסקים בפרט. 

אין צורך לקרוא אותו מהדף הראשון ועד סופו.
בוחרים במה רוצים להתמקד… ומתקדמים….

כן, הבנת נכון!

כשהפנתי בעלי עסקים לספרים ומחקרים 
כדי לעזור להם לקדם את העסק,
שמעתי שוב ושוב את השאלה
למי יש זמן לקרוא ספר?

מצד אחד אין להם זמן לקרוא אבל… מצד שני הם צריכים ידע ! 
לכן החלטתי לכתוב ספר מיוחד לבעלי עסקים המכיל בתוכו מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת!

ספר בכריכה קשה המשלב בתוכו את יתרונות המדיה הדיגיטלית

​הנושאים תומצתו לטכניקות המפורטות לרוב בעמוד אחד בלבד וגם הפניה דיגיטלית לתוספת מידע. 

כל עמוד עומד בפני עצמו, כך שניתן לבחור מתוך תוכן העניינים את הנושא שרוצים להתמקד בו ומתקדמים…

איזה סיפור מרגש יש בספר מהפרק הראשון
אי אפשר להפסיק לקרוא ואיזה השראה מטורפת.
ראיתי ספרים בחיי והרבה, אבל ספר כל כך מושקע זה כמו תזה של דוקטורט,
באמת ברמה שלא נתפסת כזה עוד לא ראיתי...
האיורים שמופיעים תוך כדי כלי עבודה לפיתוח העסק
שהופכים כל דף בספר לכלי עבודה קליל...
ומה שיפה במיוחד זה שלכל פרק יש קוד לסריקה
שאפשר לקבל דוגמאות נוספות, מסמכים, כלים להדפסה
וכל דבר בספר ברמה הכי גבוה...
ממש אפשר לקחת את הספר וכל שבוע פרק אחר
ולעשות אימון עסקי באופן עצמאי
מדהים.
ליאור עקירב ייעוץ אסטרטגי
ליאור עקירב
יעוץ אסטרטגי
דילוג לתוכן