כחוקרת שיווק ומכירות כל חומר פרסומי מהווה מקור השראה ובמילים פשוטות – אני מרגלת שיווק כפייתית.
(לזכותי אומר, שאני מכבדת ומגלה לכולם את הממצאים ). כן, גם לך תכף אגלה טריקים שגיליתי.
כפי שסיפרתי לך, בשבוע שעבר חגגתי יום הולדת (בינינו אני עדין חוגגת, יש לי סיבה למסיבה) ומבול הברכות מזל טוב מחברות ועסקים הציף אותי, בניגוד למרבית מחברותי שמקטרות אני ממש אוהבת את זה, בין המברכים הייתה
רשת BBB שנתנה לי את הרעיון לפוסט שברגעים אלו נקרא על ידך,
אני מניחה שגם לך מוכרת התופעה הזו שכמה ימים לפני יום ההולדת פ-ת-א-ו-ם כולם ממש שמחים לאחל לך מזל טוב ואפילו לתת מתנות בתנאי ש…
תהיה רכישה בסכום X או קנייה מהקולקציה החדשה ב-Y
כאם לשלושה גברים צעירים, אני גם חברה במועדון של רשת BBB למי שלא מכיר זו רשת בורגר בר בסגנון דיינר אמריקאי, וכשפתחו את הסניף בעפולה הופעל עלי לחץ מסיבי מתון של "בואי נטעם".
לקח זמן, אך בסוף נשברתי ולפני חודשיים מצאתי את עצמי ברכב עם הבעל והילדים נוסעים לעפולה לאכול המבורגר.
ישר התאהבתי ולא, אני לא מדברת על האוכל שלמרות שהיה טעים, לא הוא שגרם לי להתאהב
אני בוחרת להציג לך 3 דברים שמגדילים את המכירות
יצירת חלל שמזמין להישאר יותר במקום ברשת הם בחרו לייצר חלל עם צורות ישיבה שונות –
ישיבה על הבר לבודדים שלא ירגישו בודדים.
שולחנות עם משחקים אינטראקטיביים שמתחרים בין סניפי הרשת.
שולחנות עגולים, שיותר מתאים לבעלי עסקים או משפחה שרוצה לדבר.
מה הם יודעים ולמה לך זה חשוב
הוכח מעל כל צל של ספק שככל שאדם נמצא יותר בחנות, במסעדה במקום שבו מוכרים לו מוצר או שירות כך הוא יותר זמין לפתוח את הארנק ולקנות.
בכל יום ראשון המבורגר שני בחינם אחד מהמבצעים של הרשת הוא
שבכל יום ראשון על כל רכישה של המבורגר השני בחינם (לחבריי מועדון).
מה הם יודעים ולמה זה חשוב ביום ראשון סביר להניח שיש המון "שאריות" של שבת, זהו יום שבדרך כלל חלש למכירת מזון מהסוג המהיר.
אז מה עושים? יוצרים פיתוי, אין כמו בחינם כדי להפעיל אותנו לפעולה.
מתנת יום הולדת על תנאי
כחלק ממועדון הלקוחות שלהם, במאגר שלהם יש את תאריך יום ההולדת.
ביום ההולדת מקבלים המבורגר במתנה אבל שימו לב לתמונה, יש הגבלה למתנה.
מה הם יודעים ולמה זה חשוב
כולנו, מבלי יוצא מהכלל, אוהבים מתנות ואוהבים שמתייחסים אלינו. כן, גם אם זה מגיע מתוך רשימה אוטומטיות ובעיקר אם זה מגיע עם הגבלות והתנאיות, הוכח שאנחנו מוכנים להתאמץ יותר כדי לא להפסיד לעומת המאמץ כדי להרוויח יותר.
מה עליך לעשות?
1. לבדוק איך ניתן בעסק שלך לגרום ללקוח להישאר יותר
2. למצוא את הימים "החלשים" בעסק ולייצר מבצעים ייעודים להם
3. לבנות מועדון לקוחות לטפח את הקשר, כי כל אחד אוהב שזוכרים אותו