fbpx
בנר לתוספת מידע לספר 365 ימי הכנסות ממכירות שכתבה אוסנת רובין

תוספת מידע 365 ימי הכנסות ממכירות – לקוחות – להגדיר כדי למצוא

סיימון סייניק

 
 

שלב הצגת הפתרון הוא השלב הקשה ביותר במעמד המכירה, משום שבשלב זה עלינו לומר ללקוח בהחלטיות, "יש לי את הפתרון הטוב ביותר עבורך!"

הקושי נובע לרוב משום שבשלב זה עולים בדרך כלל השדים הפנימיים, האמונות והמגבלות לגבי נושא הערך של המוצר או השירו בכלל ולגבי הידע והיכולת של המוכר בפרט. לכן רצוי לראות את הרצאה המרתקת של סיימון סייניק על מנהיגות ואחריות.

הדרך להגדלת המכירות מתחילה ב...

בכדי להגדיל את המכירות, אנחנו צריכים לפעול לפי העצה של אלברט איינשטיין  "אם הייתה לי שעה לפתור בעיה, הייתי מבלה את 55 דקות הראשונות לקבוע את השאלות הנכונות לשאול." עליכם להגדיר מי קהל היעד שלכם. אתם צריכים לדעת למי אתם פונים ועוד מספר שאלות לגבי המוצר, הלקוחות , התועלות… בדיוק כמו שפירטתי לכם בעמוד 37.

מצרפת לכם קובץ של השאלות וקדימה , שבו עם עצמכם וענו עליהן בכדי שתוכל להגדיר את המסר נכון, ולמצוא היכן הלקוחות שלכם.

יש לכם את כל המידע בספר – באופן מפורט  וכמובן אם אתם צריכים אותי לחיצה כנסו לטופס שנמצא בתחתית העמוד ושלחו לי שאלה, אשתדל לענות בהקדם .

"זיהוי קהל המטרה -להגדיר כדי למצוא לקוחות"
אוסנת רובין - מומחית לאסטרטגיות לשיפור ביצועים עסקים ואישיים
אוסנת רובין
מחברת הספר 365 ימי הכנסות ממכירות

אני רוצה להצליח

צרו איתי קשר

דילוג לתוכן